Tuesday, May 15, 2007

Inici

Quan el meu fill era a prop de complir dos anys el van diagnosticar de celiaquia. Els mesos anteriors van ser realment durs, pèrdua de pes, vòmits, diarrees, tristesa...Només podíem esperar la confirmació del diagnòstic mitjançant una biòpsia intestinal. La celiaquia per ara només té un tractament, l’eliminació de la dieta de tot aliment amb gluten. En poc temps el meu fill va començar a millorar visiblement. Ara ja té cinc anys i es un nin sa i feliç.
Afortunadament m’agrada cuinar i no ha suposat per jo un gran problema eliminar el gluten de la majoria del plats que ja feia o adaptar-ne de nous. La meva intenció en començar aquest blog es compartir aquestes receptes que faig habitualment. Unes son receptes tradicionals, altres plats que em va ensenyar ma mare i d’altres adaptacions de plats trobats en llibres o en Internet. Esper que vos agradin.

3 comments:

Anonymous said...

Hola Júlia!

Molt bona idea. Els donaré l'adreça del teu blog als meus veïns, que també tenen un nen celíac.

Salutacions,
-t

juliadmon said...

Moltes gràcies mr.noone :)

Mar Calpena said...

Molta sort amb el blog! T'aniré llegint (tot i que per sort no tinc ningú al meu entorn amb problemes amb el tema).