Saturday, December 11, 2010

Xurros

Ingredients:
250 g de farina sense gluten Mix Dolci de Schär
250-300 ml d'aigua
Una mica de sal

Preparació:
Posem a bullir l'aigua amb menys de mitja cullereta de sal. Afegim l'aigua bullint  a la farina i remenar només una mica, ha de quedar una massa semblant a la del pa, ben espessa. La quantitat d'aigua és orientativa, potser haurem d'afegir-ne més.
Posem la massa dins d'una xurrera o d'una màniga pastissera i amb compte fiquem els xurros directament dins d'una paella amb oli calent. Quan notem que ja estan fregits es trauen,els deixem en un plat amb paper de cuina i els hi posem sucre.

12 comments:

Lourdes said...

¡qué bien te han quedado!

maria said...

Oh quina bona pinta que fan!I a més a més amb pocs ingredients.Ho provaré.

juliadmon said...

Gràcies! La dificultat que jo trob es fer-los directament a la paella, si feu els xurros damut de paper vegetal i els congeleu es molt més fàcil :)

Mercè said...

Júlia, t'han quedat uns xurros perfectes!!

maria said...

Ho he provat i m'han quedat completament desfets...creus que els hauria de congelar primer?

juliadmon said...

Hola Maria, potser la massa no era prou espessa. A mi em costa bastant girar el mànec de la xurrera. :)

A peu coix. Núria Sagués said...

M'agraden molt els xurros però no n'he fet mai. Crec que m'animaré a fer-los
Bones festes

Jo mateixa said...

Vistos al teu blog, semblen molt fàcils, però segur que si m'hi poso a fer-los no em surten tan be com a tu.
La propera vegada que en facis, avisa i venim a berenar. :-)

Receptes.cat said...

Quina bona pinta!

Magdagt said...

magdagt
Hola Julia, som una dels colaboradors d'anardetapes, i tenim una secció de receptes, era per si no et sabria greu que penjasem qualcuna de les teves, ja que tambe tenim un apartat de restaurants sense gluten. I les teves receptes ens han perescut molt interesants. Gracies.

Celicat said...
This comment has been removed by the author.
Celicat said...

Hola,
Som un nou portal de celíacs a Catalunya (www.celicat.com) i estem buscant col·laboradors per anar actualitzant periòdicament receptes aptes per a celíacs.

Hem estat fent un cop d'ull al seu bloc i ens ha semblat realment interessant.

Si estigués interessada no dubti en contactar amb nosaltres a info@celicat.com.

Moltes gràcies.