Friday, February 1, 2008

Risotto d'albergínies, carbassó i bolets













Ingredients (3 persones):
½ ceba picada
1 dent d’all picat
1 carbassó petit tallat a daus
1 albergínia petita tallada a daus
150 g de bolets de temporada o xampinyons nets i tallats
300 ml de brou de pollastre o aigua
150 g d’arròs

Preparació:
Posem en una paella amb oli, l’all i la ceba. Quan estiguin transparents afegim els bolets i tot seguit l’albergínia i el carbassó. Quan estiguin cuits afegim l’arròs i el brou de pollastre bullint i deixem coure uns quinze minuts, remenant de tant en tant.
Aquesta recepta està inspirada en una de José Andrés que vaig veure al seu programa i que podeu trobar a http://www.joseandres.com/index2.php?seccion=recipes_details&codigo=102. Vaig substituir els macarrons per arròs perquè evidentment no té gluten.

1 comment:

Massitet said...

Benvolgut, Benvolguda:
Em poso en contacte amb tu per consultar-te si podem incloure un enllaç al teu bloc a Olleta de verdures, la nostra bitàcola personal sobre gastronomia. Resulta que volem posar en marxa una nova secció que es diu gastrosfera.cat on volem recollir tots els enllaços que coneixem sobre blocs de cuina i gastronomia escrits en català.
Sé que no és una petició habitual demanar permís per incloure un enllaç un bloc o un lloc web, però em sembla una deferència: ja que "utilitzo" el teu bloc per "emplenar" el meu, que menys que demanar-te permís?

Resto atent a la teva resposta i t'agreixo, d'entrada, la paciència per llegir i eventualment respondre aquest missatge.