Sunday, February 28, 2010

Mousse de xocolata

Ingredients:
175 g de xocolata "puro Valor"
30 g de mantega
4 ous
80 g de sucre
Preparació:
Desfem la xocolata xapada a bocins i la mantega al microones, vigilant cada 3o segons per evitar que es cremi. Un cop desfeta, li afegim el sucre i els rovells batuts i ho remenem tot molt a poc a poc. Muntem les clares a punt de neu i les afegim a la xocolata, barrejant-ho bé. Repartim la mousse en recipients individuals i els posem a la gelera com a mínim durant dues hores.

6 comments:

Mercè said...

Júlia, a on hi hagi xocolata allí m'hi trobaràs! ;) I amb una mousse...quina delícia!
Petons!

Lourdes said...

¡Esto es un pecado riquísimo!

juliadmon said...

Sí que és bo, sí! Es una sort que la xocolata puro Valor sigui sense gluten :)

Roger said...

Hola,

porto el blog del Club de Cuines (a clubdecuines.cat), portal de cuina de TV3 i Catalunya Ràdio, i de cara a St Jordi volia demanar als blogs de cuina en català que em recomanessin un llibre de cuina i que em diguessiu en una frase o dos perquè us agrada o el recomaneu. M'ho pots enviar per correu electrònic a clubdecuines@tv3.cat? D'això en vull publicar un text o varis, que servirà tant per conèixer llibres de cuina com per conèixer blogs com el teu...

Esborra aquest comentari quan vulguis, ja entenc que no va lligat amb el contingut d'aquest text, però no trobava altre manera de contactar.

Gràcies!

Roger

Laura said...

Aquesta mousse té un aspecte genial!! i si a sobre es sense gluten llavors millor que millor!! me l'apunto!!
Petonets!

Yoya said...

Hola !! Fa temps que passeig pel teu blog i m'he decidit a deixar un missatge, també tenc un blog fa poquet temps, sobre el món snse gluten en el que estam,m'agrada molt aquesta recepta de mousse..tal vegada la faci aquesta setmana...te deix la meva direcció per si et fa ganes paassssar..Una abraçada sense...

http://crecersinglutenconyoya.blogspot.com/